středa 16. května 2007

Jidashův bouldering

Tohle jsem napsal asi před půl rokem a pak mi bylo líno to zveřejňovat, tak jsem musel počkat do dalšího zkouškovýho, aby mě zase něco donutilo na RS trochu něco udělat. Tak tedy sice neaktuální, ale konečně zveřejněný:


Hoj všem!
Právě teď jsou tři hodiny a třicet pět minut k tomu ráno a já se nějak pokoušim prokousat botanikou bezcévnejch rostlin, ze který mě asi za šest hodin čeká zápočet. Pravděpodobně díky této skutečnosti jsem se bezděčně jal prohlížet fota z letošního jara a narazil jsem na dvě kompromitující, tak jsem se je rozhod bez skrupulí zveřejnit.


Jedná se totiž o fotky Jidashe, kterej se při našem dubno-květnovym (psal se rok 2006) obléhání šatlavy pustil do boulderování na nedalekejch skalkách. Jo, už to samo o sobě je dost divný a kompromitující, ale ještě to není všechno! Ten boulder, do kterýho se pustil byl totiž tak drsnej, že jsem si na něj ani já netrof a to už mám s touhle kratochvílí nějaký zkušenosti, tak jsem ho alespoň fotil. Prostě 5-6 metrů vejšky, špatnej dopad na šutr a obtížnost kolem 7+/8- UIAA je i na mě moc. A k tomu všemu to dal bez lezeček, jenom v teniskách!




Toť vše ke skandálům a teď k něčemu pro nás všechny RSáře palčivějšímu. Jak jsme si nejspíš stačili všici všimnout, na RS chcíp pes a začíná dost solidně zahnívat (akorát Jidash ho občas někam schová, aby nebyl tak na očích) takže asi bude potřeba ho někam definitivně zahrabat.
A to nejlíp i s celym pojebanym webparkem! Prostě přišel čas na změnu RS v něco, co bude konečně plnit ten účel, kterej jsme tomuhle projektu původně dali. První krok je najít webhosting s větším prostorem (což už jsem udělal – ic.cz s asi 200MB) a druhá věc je udělat stránky, na který pujde jednoduše přispívat přes nějakej redakční nebo publikační software. Prostě otevřít si stránku, napsat do vokna text, kliknout na oukej a hotovo. Takový programy jsou a většina lepších webů na nich běhá a jsou i zadarmo, akorát jsem moc malej programátor na to, abych dokázal rozběhat na tom webhostingu něco takovýhodle s novym a atraktivnim dizajnem Situace. Tam je většinou potřeba umět CSS styly a nějaký XHTML, nejlíp i PHP, na kterym to bejvá postavený. Zatim jsem jich testoval tak pět šest (to jako že jsem je na webhosting nainštaloval a koukal, jak a co to umí) a některý dokonce i fungovaly, ale s tim dizajnem jsem si neporadil. Kdyby mě náhodou chtěl někdo šokovat a přiznat, že dlouho a úspěšně tajil, že to, co se skrejvá za některou z těch ošklivejch zkratek výš, ovládá, nechť tak udělá, protože jinak spustim provizorní RS, která nebude tak coolfreein, a pak se v tom budu vrtat.
Začíná totiž zkouškový a jak už ze zkušenosti vim, když mám takhle málo času a takhle moc učení, vždycky se vyloupne nějaká ta chvilka k aktivitám jako je psaní tohodle článku nebo vrtání se ve webovkách.
To mi ale připomíná, že toho času teď mám fakt poskrovnu a toho učení fakt hodně, tak se do toho zase pustim a prohlásim tenhle text za hotovej. Mějte se rajsky.
Srdečně, pól

Žádné komentáře: