pátek 25. května 2007

Setkání mezi městy


V sobotu 2. června v 19 hodin se v divadle Barka v Brně koná večer soudobého scénického tance s názvem SETKÁNÍ MEZI MĚSTY. Vystoupení předchází vernisáž v 18 hodin.
Přijďte se podívat, bude to stát za to.

Případné přespolní kulturychtivé návštěvníky rádi ubytujeme. Psát můžete do komentářů nebo na uhli496(zavináč)centrum.cz

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

od kdy večer soudobého tance stojí za to?!

Jidash řekl(a)...

Tak dobře. Chtěl jsem původně zachovat nestranný tón a pouze vás informovat o dle mého mínění zajímavé kulturní akci. Bylo mi však vyčiněno, že RS by měla sloužit k publikování autorských a původních děl a ne k presentaci regionálních akcí, na které stejně nikdo ze čtenářů nepřijde. S tím naprosto souhlasím a abych uvedl věc na pravou míru, dodávám, že na vystoupení bude mít Booly (kromě póla a mě jedna z mála přispěvatelů na starou rs) premiéru své nejnovější choreografie. Proto tedy ta reklama na v tomto případě skutečně původní autorské dílo, které lze však bohužel jen těžko publikovat na webu. Pokud se podaří nějaké fotky, tak se tu určitě ukážou (zatím přidávám pouze jednu předpremiérovou ochutnávku). Kromě toho na vernisáži hodinu před začátkem vystoupení by mělo být i pár mých tanečních fotek, ale to jde poněkud mimo mě, tak nevím jak to dopadne. Děkuji za pochopení a vůbec.

Anonymní řekl(a)...

v tom případě jedno ubytování a jeden teplý birgus.

Anonymní řekl(a)...

Nepsal jsem nic o tom, ze budu zajemce i krmit. birguse si ohrej sam.

Anonymní řekl(a)...

nechci slevu zadarmo